В същата, описана от Вас ситуация получавам от фирмата справка - опис на всички продажби за населението за месеца и на база на тази справка правя месечен отчет . Отделните протоколи / както е при Вас / си се съхраняват във фирмата.

Благодаря ви за указанията...
Възможно ли е да ми покажете бланка или образец как би трябвало да изглежда описа за да улеснявам счетоводство...
Всъщност за всяка продажба пускам премо предавателен протокол от софтуера на онлайн магазина, ако правя и по едно копие за счетоводството достатъчно ли ще бъде или отново трябва да водя вътрешно фирмен отчет?
В такъв случай се издава отчет по чл.119 от ЗДДС.
Забравих да спомена че не съм регистриран по ЗДДС
Здравейте,
Работя с Еконт, без касов апарат и получавам плащания за продажби чрез Пощенски паричен превод по банка.
На фирми издавам задължително фактура, но при физически лица за дребни продажби когато не е поискана такава нейздавам.

Как е редно да се прави...? В края на деня или седмицата да пускам една обща фактура за всички продажби на физически лица или има друго правило...?

При положение че неиздавам касов бон, длъжен ли съм на всяка продажба към физическо лице да пускам фактура или може да бъде обща...

Не съм регистриран по ЗДДС.

Благодаря ви предварително...
Още едно питане... с малко повече подробности.
Управител съм на ООД и се осигурявам като самоосигуряващо се лице без право на болнични и отпуска.
Смятам да прекратявам и възобновявам дейност няколко пъти месечно... естеството на работа е такова че няма постоянна работа.
При прекратяване и възобновяване само ОКД - 5 ли се подава...? Необходимо ли е да се подава декларация 7, като безработен през периода в който съм прекъснал дейност? Ако трябва, кога се подава тя?
Здравейте,
Извинете ме за глупавото запитване... при попълване на декларация за временно прекратяване полетата Заявявам че ще се осигурявам.. от дата, попълват ли се или се оставят празни?

Благодаря предварително!